wtorek, 8 listopada 2016

FUR BAG


Cześć Kochani ! Chciałabym pokazać Wam moją nową perełką, którą jest futrzana torebka z Parfois. Po obejrzeniu jesiennej kolekcji od razu  wiedziałam, że musi trafić w moje ręce! Co o niej sądzicie ? Według mnie idealnie pasuje do "ciężkiej" mocno brązowej ramoneski. Nie mogło również zabraknąć hitu ostatnich miesięcy - botków z lat 80 ! 

             Enjoy ! ♥

















bag Parofis / chocker Topshop / boots Deichmann /
 jacket Bershka / trousers Stradivarius / blouse COS 

8 komentarzy:

  1. Świetny look! Znakomita kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra,czerpie z ciebie inspiracje��

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie połączenie. Perfekcyjny look - mam też te botki :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna, kobieca, seksowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń